השיטה

למידה חווייתית ולמידה ארגונית
אנשים לומדים מהניסיון. על "הארגון הלומד" לנצל את סך נסיונו כדי לבנות ידע ארגוני ולייצר את היתרון היחסי שלו. למידה זו מתבטאת בארבעת שלבי "מעגל הלמידה החווייתית" שהם: פעולה, עיבוד החוויה, הכללה, והפקת לקחים. קבוצה שנמצאת בתהליך למידה חוויתית יוצרת התנהגויות ודרכי הסתכלות חדשות עם הזדמנויות לתזוזה וצמיחה. אנו משתמשים בתרגילים התנסותיים כדי לעזור לאנשים להפנים מושגים חדשים ולשתף אחרים בנקודות הראות שלהם. התרגילים מדמים מצבים אמיתיים שכולם מעורבים בהם והם מהווים קטליזטור לחשיבה ומעורבות. כתוצאה אנשים מוכנים לצחוק, להתרגש, לשחק ולבדוק דרכים חדשות באינטראקציות ביניהם. כל אלה יוצרים תחושת מסוגלות והנאה.

התאמת התהליך לארגון
אנחנו מתעקשים על מתן ערך מוסף ללקוח ומתעקשים לבנות תהליך נכון ומתאים לצורכי הארגון. תהליך נכון כולל היכרות ראשונית ובניית אמון ושותפות עם הלקוח. לאחר מכן יבואו אבחון, החלטה משותפת על צעדים, סוגי ההתערבות ויישומם. מנחי תובל עומדים בקשר שוטף עם הלקוח משלב תאום הציפיות, כתיבת דו"חות בנקודות קריטיות, פגישות אישיות ומפגשי מעקב לפי הצורך.